ساعت فلش مذهبی
وبلاگ حامیان رهبر
آیه قرآن

استخاره آنلاین با قرآن کریم


چه مطالبی به وبلاگ جذابیت میبخشد؟

جنگ دفاع مقدس
وصیت شهدا

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فدای سید علی و آدرس doparnazari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر دانایی







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 436
بازدید کل : 12310
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


جاوا اسكریپت




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آمار مطالب

کل مطالب : 115
کل نظرات : 39

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 436
بازدید سال : 913
بازدید کلی : 12310
بی حجابی بازیگران زن و گیر دادن به جوونا در خیابون

سلام چرا شما این بازیگران سینما رو وقتی یه افتضاح به بار میارن. تازه میگید چه سابقه ای داشتن الان که خیلی مبارزه با بد حجابی میشه به فکر این ادم هم باشید.

 آن چه شما فرمودید در حقیقت حرف دل ماست. ما پستهای بسیاری روی سایت قرار داده ایم که همین قضیه را به صورت تخصصی بررسی کرده است. اما کو گوش شنوا ، این بازیگران گویا عقیده ای به حجاب و عفاف و اینها ندارند اگر کار خیری هم انجام میدهند انسان فکر میکند این شری که با این بد حجابی با این عکسهای حقیقتا مستهجن به پا میکنند اثر آن کار خیر را بسیار کم میکند.

در جامعه ای که جوانان بسیاری دارد این عکسها همان زنای ذهنی همان فساد و فحشا را گسترش میدهد. همان کاری که بازیگران زن در خیلی از جاهای دنیا انجام میدهند و این ظلم بزرگی است .

ما هم بارها گفتیم گیر دادن در خیابان و مبارزه با بد حجابی باید به سینما و تلویزیون و بیلبورد و مجله هم کشیده شود . اصل اینهاست که در جامعه بذر فحشا را میکارد و دختر و پسر جوان سرزمین پاک اسلامی را به فساد میکشد.

آری برادر ، من و شما امروز باید با تمام قدرت هر طور که میتوانیم جامعه را در این مورد بیدار کنیم . چشم ، ما هم سعی میکنیم با این که جزو موضوعات فعال ماست بیشتر به این موضوع بپردازیم. شما هم دعا کنید و هم کمک کنید تا جلوی این فتنه عمیق گرفته شود. هر طور که میتوانی حتی در جمع چند نفره دوستان هم که شده این بیداری را باید ایجاد کرد.

در آخر نکته مهم دیگری هم هست و آن نفوذ اباحه گری و لیبرالیسم است که باید مواظب باشیم زیرا زندگی ما را تحت سیطره گرفته است.

تعداد بازدید از این مطلب: 339
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


انقلابی که خودسراسر بی عدالتی و تبعیض است؟

بنده هم با صدور انقلاب موافقم ولی چه انقلابی؟انقلابی که خودسراسر بی عدالتی و تبعیض است ؟آیا صدور این انقلاب چهره ی اسلام را پیش جهانیان خراب نمی کند؟انقلابی که اقازاده ها در ان با بقیه فرق می کنند وپسر رفسنجانی با این همه فساد که خود حکومت هم به آن اعتراف دارد راحت میگردد و بعد یک محاکمه ی الکی می شود و به خارج می رود و دیگراختلاس ها وشهرام جزایری ها و بابک زنجانی ها ورانت خوارها که اصلا مجازاتیندارند؟جالب این که به جرم هایی که خود حکومت هم به آن اعتراف داردرسیدگی نمی شود.وجالبتر طرفداران رهبری خود اعتراض دارند که چرا که مصلحت را به عدالت ترجیح می دهد و محافظه کاری می کند فدا می کنند؟
دوست عزیز ، اولا از اینکه می بینم به عنوان یک جوان به مسایل مهمی مثل صدور انقلاب می اندیشید و نگران آن هستید بسیار خوشحالم و خدا را سپاس گذار. چون این دغدغه ای که شما دارید را برخی مسئولان متاسفانه ندارند بلکه بعضا عکسش را قبول دارند.
در بخش اول سوالات خودتان اشاره به بی عدالتی و تبعضی کردید که کاملا درست است اما یک حقیقت را از قلم انداخته اید. دوست عزیز ، اولا کمی سیاه نگاه کردید با تمام مفاسدی که هست نقاط مثبت بسیاری هم هست که البته بیشتر مربوط به مردم است. چهره انقلاب را فقط چهارتا! مسئول نمی سازند که با چپ کردن آنان چهره انقلاب خدچه دار شود. این ملت عظیم و بزرگ با فرهنگ کهن اسلامی ایرانی است که انقلاب را گسترش می دهد و البته در میان مسئولان هم کم نداریم کسانی که در جهان کمیاب هستند که البته توضیحاتی دارد که در این نوشته نگنجد.
به دلیل آن که جهان امروز به این نتیجه رسیده است که دیگر مدلهای بشری پاسخگو نیست وقتی می بینند ولو یک درصد در جایی عدالت برقرار می شود رو می آوردند و همین می شود صدور انقلاب. وقتی مردمان جهان می بینند یک کشور است که ایستاده است در مقابل زورگویی های چند کشور و پای مظلومان ایستاده است همین می شود صدور انقلاب.
در ادامه مطلبتان اشاره به نامهایی کردید که  چند نکته لازم به ذکر است. اولا برخی کارهایی که اینان می کنند کاملا قانونی است مثلا همان آقازاده با وثیقه آزاد است. بله ، بی عدالتی است که کسانی هم هستند که شاید با یک میلیون هم کارشان راه می افتد اما آن وثیقه که غیر قانونی نیست و اینکه برخی از این افراد هم بیش از حد به دلیل ثروت بالایی که دارند زیر ذره بین هستند. از نفوذ برخی از این ها هم نباید غافل شد که مهم است و در بخش سوم خواهم گفت چرا باید گاهی مراعات یا به قول شما مصلحت پیشه کرد. این نکته هم مهم است که هر کسی از آقازاده و غیره باید در روال قانونی محاکمه شود و بعضا این روال کمی طول می کشد وگرنه در موراد بسیاری قوه قضائیه عمل کرده است و البته کسی که مثلا ثروت زیادی دارد وکیل کارکشته ای هم دارد. ولی بدانید که اینها هم کم کم روی روال خواهد افتاد و محاکمه کما اینکه بعضیهاشان شدند بالاخره رخ خواهد داد.
اما مهم ترین بخش سوالتان که مبحث مصلحت در رفتار رهبری است. دوست گرامی و محترم ، مصلحت خود می توانند گاهی بخشی از عدالت و یا حتی عین عدالت باشد. مصلحت به خودی خود چیز بدی نیست این که کجا به کار گرفته شود مهم است. همه مثل من و شما فکر نمی کنند. مثلا گاهی اگر با فلان شخصی که در فتنه شرکت داشته برخورد شود او همان برخورد را زمینه ای میکند برای قهرمان شدن خودش و مشکل آفرین میشود اینجا مصلحت این است که اجازه دهیم با گذشت زمان حقیقت آن فرد مشخص شود کما اینکه در موارد زیادی در فتنه 88 اینگونه شد و اینکه بعضی اوقات هم نیاز است در سطح مردم روشنگری شود و وقتی مردم برایشان آشکار شد که فلان شخص و گروه چه کرده است زمینه برخورد و محاکمه هم فراهم میشود. اتفاقا تلاش نخبگان دلسوز انقلاب از جمله رهبری هم همین است که به جایی برسیم که این مصلحت ها که اجباری هم هست به جایی نرسد که در دل جوان پاک دلی چون شمایی این سوال و شبهه شکل بگیرد.
نمونه های بسیاری می توان مثال زد مثلا در زمینه مذاکرات اگر سال 83 عقب نشینی شد مصلحت این بود که رهبری پشت دولت خاتمی بماند و عرصه بر دولت تنگ نشود و این امر باعث شد دولت بعدی با روی کار آمدن بتواند نتیجه دیگری را رقم بزند بنابراین آن صبر رهبری چند سال بعد منجر شد به پیشرفتهای بسیار در زمینه هسته ای.
در مورد طرفداری هم بدانید نخبگان و انسان های با سواد در طرفداران ایشان کم نیستند که اگر اشتباهی هم از نظر خودشان ببینند تذکر میدهند که بارها داده اند و این روال در مورد غیر طرفداران هم بسیار اتفاق می افتد ایشان هم با مشورت و با بسیاری کارهای دیگر مثل همین مصلحت و عدالت غیره تصمیم می گیرند.
نمونه کشورهای مثل فرانسه که مردم از لیبرالیسم به سمت کمونیسم رفتند و فهمیدند باز اشتباه رفته اند و بارها این رفت و برگشت تکرار میشود را هم می توان نمونه ای از آن وظیفه مهم صدور انقلاب دانست که این مدل به لطف خدا در آیندهای نزدیک جهان را خواهد گرفت.
نکته جالب این است که یک اندیشکده ای در آمریکا این پیش بینی را کرده بود که ایران تا سال 2050 به یک ابرقدرت تبدیل می شود و اتفاقا علت ابرقدرت شدنش همین نظام و سیستم است منتهی باید صبر کرد و کمک کرد.
تلاشهایی شده که مثلا امروز ما طبق آمار غربی ها 13 تا 16 برابر کشورهای دیگر جهان رشد علمی داریم.

تعداد بازدید از این مطلب: 263
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


از پایه خرابیم جوونارو عقده ای کردن بادوست دخترت جرات نداری تو خیابون دور بزنی.

دوست عزیز مشکل ازدواج بخشیش برمیگرده به دولت و حکومت و بخش مهمی از اون برمیگرده به ما . کسانی رو میشناسم که ازدواجشون ختم میشه به رفتن به محضر عقد و سپس به خانه برای زندگی. کسی رو میشناسم که با پبک نیک و مستاجری شروع کرد و امروز زندگی خوبی داره. و بسیاری دیگر که مربوط به همین چند سال است.

ما هستیم که با تجملات و با درست کردن مراسمات خرافی و گناه و توقعات آنچنانی که برای مردم است و هیچ ارزشی ندارد کار ازدواج را سخت کرده ایم . 300 تا 400 هزار خانه ای که در تهران خالی است رو ما مردم هستیم که خالی گذاشتیم و حاضر نیستیم دست جوانی را بگیریم و در این خانه ها مستقر کنیم.

برادر عزیز دوست دختر و گشت زدن توی خیابون که نشد راه حل. برو ببین آن دست از کشورهایی که آزادی جنسی و این روابط دختر و پسری را در دستور کار قرار داده اند مشکل پیدا کرده اند . خانواده ای تشکیل نمی شود و اگر تشکیل شود بچه ای به دنیا نمی آورد.

کشوری مثل آلمان که جزو کشورهای صنعتی دنیاست و من و شما ماشینهای آنان را می بینیم و غبطه میخوریم که اینها به کجا رسیده اند رشد جمعیت ندارد. چند سال دیگر آلمانی وجود نخواهد داشت.

ما به اندازه خودمان قدمی برنمیداریم و کاری انجام نمی دهیم . همه هم معترضیم اما دریغ از یک قدم برای اصلاح جامعه برداشتن.

تعداد بازدید از این مطلب: 301
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


چرا حکومت در مسئله ی حجاب که موضوعی شخصی وخصوصی است دخالت می کند؟

پاسخ:

یکم: حجاب مسئله‌ای اجتماعی است، نه شخصی. فردی که می خواهد باحجاب باشد، این پوشش را برای ورود به جامعه می‌خواهد؛ اسلام هم چون می‌خواهد زن وارد جامعه شود توصیه‌ به ‌حجاب کرده است وگرنه این مسئله در داخل خانه و در مقابل اعضای خانواده (شوهر) مطرح نیست.اگر حجاب خصوصی بود و ربطی به جامعه نداشت، شاید نیازی نبود که خدای متعال این قدر در مورد آن سفارش کند. پس حجاب مسئله‌ای اجتماعی و برای حفظ امنیت اخلاقی جامعه است.

دوم: تعلّقات انسان ها، تحت ولایت است. یعنی یا ولایت خدای متعال را پذیرفته اند «اللهُ وَلِیُّ الَّذینَ آمَنوا یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ اِلَی النُّور؛(1) خداوند ولی و سرپرست کسانی است که ایمان آورده اند و در پرتو این ولایت و رهبری، آن-ها را از ظلمت ها به سوی نور خارج می سازد» و یا ولایت شیطان را پذیرفته اند «وَ الَّذینَ کَفَروا أولِیاءُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخرِجُونَهُم مِنَ النُّورِ اِلَی الظُّلَماتِ؛(2)امّا کسانی که کافر شدند، اولیاء آن ها طاغوت (بت و شیطان و افراد جبار و منحرف) هستند که آن ها را از نور به سوی ظلمت ها بیرون می برند.» حالا که چنین است، یعنی تعلّقاتِ ما تحت ولایت خدای متعال و یا ولایت شیطان است، پس چرا توهّمِ آزادی مطلق را باور کنیم؟!

سوم: اگر دنیای غرب به ترویج فرهنگ برهنگی می پردازد، به این دلیل است که هدف گذاری های آن ها اقتضای برهنگی و شهوت‌رانی را دارد. اساساً در فرهنگ غربی، اصل و محور همه ی امور، لذت طلبی و هوس رانی و نه تعالی و تکامل انسان هاست. حتی می توانیم بگوییم که حکومت های شان نیز شهوات بی حد و ضابطه را مدیریت می کنند. مثلاً می توان به وضع کردن قانون سقط جنین در بسیاری از کشورهای اروپایی اشاره کرد.

از طرفی در جامعه ی اسلامی باید همه ی مسائل رنگ و بوی الهی دهد و موجب رشد، تعالی و تکامل انسان ها شود. به واقع اجتماع در تفکر اسلامی به خیمه گاهی شبیه است که دین داری مردم در آن حفظ می شود. البته پرداختن به نیازهای انسان مانند تأمین نیاز عاطفی، جنسی و سایر نیازها در قالب آموزه های دینی، امری پسندیده و مورد تأکید همیشگی دین است.

چهارم: در کشور اسلامی ما به دلیل فاصله داشتن مدیریت های اجرایی با آرمان های دینی و ارزشی نظام اسلامی، به این جا رسیده ایم که دچار مظلومیت در فرهنگ هستیم. پس باید در همه ی زمینه ها به فرهنگ ناب اسلامی پای بند باشیم و بحث مهندسی فرهنگی و پی گیری منویّات رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) را جدی بگیریم و آن ها را از مسئولان مطالبه کنیم.

پنجم: اساساً قبل از طرح دخالت کردن حکومت - که هر فرهنگ و حکومتی ناگزیر از آن است - نکته ی قابل توجّه، اهداف حکومت ها، افراد و ملزومات رسیدن به آن ها است که اهمیت زیادی دارد و نباید از آن ها غفلت کرد.

ششم: پس دخالت کردن در جامعه ی دینی امری غلط نیست، بلکه نوعی تصمیم گیری و جاده سازی برای کمک به متعالی شدن افراد است و حکومت دینی با افراد جامعه اش بیگانه نیست. این حکومت های غیردینی هستند که استبداد آشکار و یا پنهان دارند و حقوق افراد را برای تحقق اهداف طبقه ی قدرت و ثروت، قربانی می کنند.

هفتم: اگر دخالت حکومت، جاده سازی برای جریان یافتن یک حقیقت و فلسفه-ی زیبا مثل حجاب باشد، بد نیست. البته بحث دیگری هم مطرح است و آن این که همیشه تحمیل و اجبار، راه رسیدن به این فلسفه ی خوب نیست، بلکه کار فرهنگی و فراهم نمودن فضای استدلالی برای اثبات حکمت ها و زیبایی-های حجاب باید در اولویت باشد.

هشتم: نظام جمهوری اسلامی که برخواسته از رأی و تفکر ملّت ایران است، وظیفه دارد احکام الهی را در جامعه به اجرا گذارد و اگر قرار باشد از کنار ارزش‌هایی که برای به دست آمدنِ آن‌ها سال ها زحمت کشیده شده و خون‌های پاکی که در راه آن  ها نثار شده است به راحتی بگذرد، آن وقت این حکومت با حکومت‌های غیردینی که سخن از جدایی دین از سیاست می‌زنند، چه تفاوتی خواهد داشت؟ در هر کشور و حکومتی دستورات اجتماعی متناسب با آرمان‌ها و ارزش‌های آن‌ جا وضع می‌شود؛ ما در نظام جمهوری اسلامی به دنبال اجرای اراده‌ ی الهی و عمل به خواسته‌های خدای متعال هستیم و قوانین جامعه باید رنگ و بوی الهی دهد.

نهم: در مورد حجاب، انتقادی وارد است و آن این که چرا همه ی‌ نهادهای مرتبط با این مقوله، برای فرهنگ سازی و برخورد حکیمانه بسیج نشده‌اند؟

تعداد بازدید از این مطلب: 254
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


میر حسین موسوی قهرمان است؟

موسوی قهرمان است و نامش به عنوان قهرمان در دل همه مردم زنده است موسوی نمادی از تمام مردمی است که ازاین بیعدالتی ها و نون به نرخ روزهایی مثل شما به ستوه امده اند ولی از ترس مشکلاتی که برای خانواده شان پیش می اید دم نمیزنند اما موسوی شجاع همه اینها را به جان خرید وحرفش را زد.

جواب : بله ، موسوی قهرمان شماست.

قهرمانی که یکبار حاضر نشد خط خودش را با کافران و دشمنان اسلام و امام حسین (ع) روشن کند.

قهرمانی که فرصت طلایی مشارکت 85 درصدی ملت را که شاید دیگر به این راحتی ها پیش نیاید به یک تهدید علیه مردم تبدیل کرد.

قهرمانی که امروز با پول ملت از او محافظت می‌شود و در راحتی تمام در خانه مثلا حبس است که هر جا بود در هر جای جهان بود حداقل اعدامش می‌کردند.

قهرمانی که یک سند و یک مدرک نتوانست برای تقلب در انتخابات رو کند و در جلسه نمایندگان ستادها بهانه های واهی آوردند که در نهایت دوستانش اعتراف کردند که تقلب دروغی بیش نبوده.

قهرمانی که شهید دیالمه سالها قبل از این او هویت واقعی او همسرش را مشخص کرد و شهید شد.

قهرمانی که در جریان نوشاندن جام زهر به امام (ره) نقش داشت.

قهرمانی که در زمانی که ملت درگیر دفاع از شرف و ناموسش بود با بهانه های بسیار دولت را تشکیل نداد و متواری شد تا امام (ره) با تهدید به افشاگری او را به صحنه برگرداند و البته نهایت ضربه خودش را زد.

قهرمانی که ... ، ولش کن اخوی ، بگذار این سینه های پر درد لبریز بماند و بگذار چهره حقیقی این قهرمان های پوشالی برای مردم روشن نشود.

نه ، موسوی قهرمان شما هم نیست. شما او را نمی شناسید.

اما در مورد بخش مزدور بودنش اگر جربزه و عرضه اش را داشته باشید یکی از کارهایی که این بچه بسیجی ها با دست خالی انجام می‌دهند را انجام بدهی. این بزرگترین ظلم است که عده ای در فرهنگ و هنر و سیاست در جریان های به اصطلاحات معارض تا خرخره خورده اند و آروغش را برای ما می‌زنند و بچه بسیجی ها خرابکاری آنان را جمع میکنند و ملت مظلوم هم باید هزینه زیر شکم و خوردن های تا خرخره آنان را بدهد. ما آزاد نیستیم ما به خاطر اینکه رهبرمان اجازه نمی‌دهد ساکتیم که اگر روزی فضایی که شماها بسته اید و شماها آزادی را از ما گرفتیه اید باز شود خواهی دید هیچ حرفی برای گفتن ندارید. دعا کن.

تعداد بازدید از این مطلب: 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جریان راهپیمایی 25 خرداد88

 در جریانات ‏88‏ در اولین راهپیمایی که ‏25‏ خرداد بود تظاهرات سکوت بود و به نشانه ی اعتراض به نتیجه ی انتخابات بود و هیچ اسیبی به اموال عمومی نرسید و هیچ شعاری هم داده نشد یعنی به صورت مسالمت آمیز بود ولی بعد احمدی نژاد گفت که این عده خس وخاشاک هستند ومامورین امنیتی هم با وحشی بازی هایی که کردند مثل زیر گرفتن مردم با ماشین سپاه و کارهای وحشیانه ی دیگری که بنده خودم شاهد ان بودم خون مردم را به جوش آوردند و باعث شد تظاهرات تا آذر ودی کشیده شود اگر همان اول با معترضین به صورت مسالمت آمیز برخورد میشد اون اتفاقات نمی افتاد الان در همه ی کشورهای دنیا حق اعتراض وجود دارد و چنینبرخوردی نمی شود.پس به به غیر از موسوی نیرو های امنیتی ما هم مقصر بودند مثل جریان کهریزک ولی ان ها در حصرند واین ها در قصر؟


با سلام و عرض ادب محضر شما دوست عزیز
در مورد راهپیمایی 25 خرداد 88 درست فرمودید درصد زیادی از آنها که در راهپیمایی(البته مجوز رسمی صادر نشده بود) شرکت کرده بودند مسالمت آمیز شرکت کردند ولی متاسفانه برخی از معترض نماها! با حمله به حوزه بسیج و یا آتش زدن و هرج و مرج جور دیگری رفتار کردند در فیلمهایی هم که از این روز موجود است این کاملا مشهود است.
در مورد قضیه خس و خاشاک هم مثل اینکه موضوع سخنرانی و مسایلی که احمدی نژاد عنوان کرده بود جور دیگری بوده و جور دیگری جلوه دادند
یک سایتی چندی پیش از بخشی از صحبتهای روحانی که اخیرا بیان شده بود هم همین برداشت را کرده بود و انصافا هم میشد استناد کرد.

اتفاقا عده ای معتقدند که برخورد نظام خیلی سوسولی! و نرم بوده هرجای دنیا باشد با شدت برخورد میکنند. ضمن اینکه مردم عادی چه میدانند کسی در میان این اعتراض مسالمت آمیز سوءاستفاده میکند و اصلا آموزش دیده و عامل دشمن است.
در مورد زیر گرفتن که مربوط به روز عاشوراست مباحث زیادی هست البته آنهایی که در روز عاشورا اغتشاش میکردند و نه اعتراض دیگر رفتار بسیار زننده ای دارند فیلمهایش در سایتها موجود است. برخی زیر گرفتن را تخلفی از برخی نیروهای نظام میدانند و برخی اصلا رد میکنند و می گویند می شود که ماشینی از جایی دزدیده شود و به اسم نظام تمام کنند کما اینکه دیدید در فیلمهای روز عاشورا ماشینهای نیروی انتظامی و غیره که رها شده بود و مخالفان به تخریب آن مشغولند بنابراین مسئله بسیار پیچیده تر این حرفهاست. این چند فیلمی هم که موجود است بسیار گنگ است و واقعا قضاوت را مشکل می کند ضمن اینکه در آن شرایط میشد برخی عوامل دشمن به اسم نظام آن کارها را انجام دهند.
ماجرای کهریزک و مسایلی که عنوان می کنند با اینکه برخی از این مسایل اتفاق افتاده اما نحوه برخورد با آن اینگونه که برخی داشتند درست نبود که آبروی مردم در جامعه جهانی برود و کشورهایی که دستشان به خون میلیون ها انسان آلوده است برای حقوق بشر در کشور ما اشک تمساح بریزند ، این غلط بود وگرنه تخلف در هر بخشی از نظام ممکن است اتفاق بیفتد.

در مورد محاکمه هم دادگاههایی برگزار شده و البته به دلیل پیچیده بودن و ملتهب بودن مطلب ممکن است گاها من و شما با خبر نشویم.
در مورد مقصر هم باید عرض کنم موسوی و کروبی این کسانی که به سران فتنه معروفند که کم هم نیستند قصور زیادی داشتند از این جهت که با دشمن مرز بندی نکردند و وقتی با دشمن مرزبندی نکنی همه چیز با هم مخلوط میشود و فضا غبار آلود میشود و دیگر شناخت حق و باطل سخت میشود و قصور بزرگ دیگر هم بردن آبروی مردم و نظام بود در شرایطی که با مشارکتی که مردم داشتند امتیازهای بسیاری میشد گرفت که نگذاشتند.
اما بسیاری دیگر هم مقصر هستند. بله برادر خیلی ها مقصرند ولی امروز به دلایلی قصر در رفته اند ولی روزی باید محاکمه شوند الان برخی از سران فتنه به راحتی راست راست میچرخند و به دلیل پیچیدگی مسئله فعلا کاری نمیشود کرد جز روشنگری اذهان ملت. البته من معتقدم ملتی داریم که با  فهم بالای سیاسی و درک درست عمل میکنند. برخی مسئولین هستند که در آفساید! به سر می برند.
یک نکته هم در مورد اعتراضات در کشورهای دیگر عرض کنم نه برادر جان اینگونه نیست. جریان میدان تین میانگ چین و امثال آن که در آمریکا هم مشابه آن اتفاق افتاده رابررسی کن آنها با اغتشاشات به شدت برخورد میکنند در حد به گلوله بستن و آمدن ارتش به خیابان.

آن اعتراضات پفکی را خواهر پدر من هم می تواند جمع کند فضای امنیتی که نیروهای آموزش دیده در دبی و انگلیس در فتنه 88 درست میکردند یا برخی اراذل و اوباش از آقازاده ای پول میگرفتند که مناطق را به هم بریزند اعتراض نیست. وگرنه هزار هزار فیلم از دانشگاه و غیره موجود است که چه حرفهای تندی زده می شود و هیچ برخوردی هم نمی شود.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سند
تعداد بازدید از این مطلب: 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مواظب باشید
تعداد بازدید از این مطلب: 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دولت احمدی نژاد گند زده؟؟؟؟؟؟؟


به نام خدا

با سلام خدمت شما دوست عزیز و محترم

این نگاهی که شما به دولت قبل دارید نگاه درستی نیست. نگاهی که متاسفانه برخی دوستان دارند. اصطلاحا صفر و صدی نگاه می کنند. به هر حال دولت قبل مثل همه دولتها نقاط قوتی داشته و نقاط ضعفی.

این مسئله که گاهی دولتمردان هم مطرح میکنند که دولت قبل مقصر مشکلات کشور هستش برای چند ماهه اول دولتها قابل قبوله الان دولت بیش از یک سال هستش که روی کار اومده و کنترل مسایل رو دست گرفته دیگه همچین ادعایی جواب نمی دهد.

برخی لجبازی های دولت برای ادامه ندادن طرحهای دولت قبل مثل مسکن مهر هم به ضرر مردم شد که کم نیست. اگر مسبب همه مشکلات دولت قبل بود چرا طرحهای آن دولت دوباره اجرایی میشه با نام دیگر؟

اما در این مورد که فرمودید راهکار بدهید متاسفانه این دولت کمی به اقشار مختلف بی توجه هستش مخصوصا جوان ها  و نخبگان از جناح های مختلف و از همه مهم تر رهبری.

مثلا در مورد برنامه هسته ای هر چه از رهبری تا مردم عادی گفتند که به آمریکا بی اعتماد هستند دولت گوش نداد و با پلمپ برخی از تاسیسات هسته ای کار را دچار مشکل کرد و توافقنامه ژنو را منعقد کرد که با وجود نقص از سوی طرف مقابل و دشمنی های بسیار هنوز دولت خوشبینانه به کارش ادامه میده.

بنابراین نخبگان انتقاد می کنند و راهکار هم می دهند گوش شنوایی یافت نمی شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حجاب
تعداد بازدید از این مطلب: 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دخترم
تعداد بازدید از این مطلب: 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حجاب
تعداد بازدید از این مطلب: 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


گزما>>>>>
تعداد بازدید از این مطلب: 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


.....
تعداد بازدید از این مطلب: 256
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دعا کن
تعداد بازدید از این مطلب: 275
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعداد بازدید از این مطلب: 303
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


بدون شرح
تعداد بازدید از این مطلب: 292
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


کاخ سفید را حسینیه میکنیم

 

ما نمي خواهيــم فقط کربــلا و قدس را آزاد کنيــم،بلکه هدف ما اين است که کاخ سفيــد را به حسينيــه تبديـل کنيم.

شهيــد کوروش باباپــور

تعداد بازدید از این مطلب: 1181
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


گریه نکن مادرم
مادرم زمانی که خبر شهادتم را شنیدی گریه نکن،

زمان تشیع و تدفینم گریه نکن،

زمان خواندن وصیت نامه ام گریه نکن؛

فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش می کنند و زنان ما عفت را.

شهید سعید زقاقی
تعداد بازدید از این مطلب: 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فکر کردی چند روز مونده؟؟؟؟؟؟

می گفت: حالا که جوونم دلم می خواد جوونی کنم. خوش باشم. از همه خوشگل ترباشم همه فقط به من نگاه کنن. دلم نمی خواد مثل مادر بزرگ ها یه چادر چاقچور بکشم سرم و بچپم تو خونه اون وقت هیچ کس سراغم نمیاد. خوب وقتی یه کم سنم رفت بالا، به چهل پنجاه رسیدم یه سفر می رم مکه و بعدش توبه می کنم. نماز می خونم و روسری سر می کنم. حالا کو تا اون موقع!خیلی وقت دارم... بنده خدا نمی دونست مهلت زنده بودنش خیلی محدوده. بعد از تصادف حتی فرصت استغفار هم پیدا نکرد.

 حجاب فرضیه ای است که ترک آن فرصت قضا ندارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ماه عسل کجا؟؟؟؟

 

بعد خواندن عقد ، امام یک پول مختصری به شان داد، بروند مشهد، ماه عسل. پول را داده بود به احمد آقا. گفته بود« جنگ تموم بشه ، زیارت هم می ریم.» با خانمش دوتایی رفتند اهواز.  شهید حاج حسین خرازی

تعداد بازدید از این مطلب: 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شوخی های جبهه

 

از آن اشخاصی بود که دائم باید در میان گودالهای قبر مانند، سراغش را می گرفتی. یکسره مشغول ذکرو عبادت بود. پیشانی بندی داشت با عنوان «یا زیارت یا شهادت» که حقش را خوردند. از آنجا مانده از اینجا رانده! هر وقت هم برای پاکسازی میدان مین داوطلب می شد نامش در نمی آمد. آخر جنگ بچه ها یک پارچه تهیه کرده و روی آن نوشته بودند: کمک کنید. روی دست خدا باد کرده، دعا کنید تیر غیب بخورد. 
منبع : کتاب فرهنگ جبهه جلد سوم (شوخ طبعی ها) نوشته سید مهدی فهیمی

تعداد بازدید از این مطلب: 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


؟؟؟؟؟؟؟؟؟

" خدا را در لحظه لحظه ی زندگی خود یاد کنید. "

هر وقت نا امید از همه جا شدی بدون که کارت درست میشه.

حدیث داریم به عزت و جلال خودم قسم که قطع میکنم امید بنده ای که به غیر من امید داره. امیدمون اگه گوشه دلمون به کسی باشه که کارمون را اون درست کنه خدا حاجت ما رو نمیده.

( برگرفته از سخنان حاج آقا مجتهدی )
تعداد بازدید از این مطلب: 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تأثیر نماز بر فشار خون

افزایش فشار خون یكی از شایع ترین دلایل مراجعه به پزشك در سرتاسر دنیاست. به علت عوارض خطرناك و متعددی كه این بیماری برای بسیاری از اعضای بدن از جمله قلب، مغز، كلیه و چشم و .. دارد، سعی و اهتمام فراوانی در دانش پزشكی برای پیشگیری و كنترل این بیماری وجود دارد.

در تمامی منابع معتبر علمی، برای پیشگیری از ابتلا به افزایش فشار خون و همچنین كنترل تعداد زیادی از بیماران كه افزایش فشار خونی در حد خفیف یا متوسط دارند، رعایت برخی اصول و استفاده از درمان های غیر دارویی توصیه می شود. درمان های غیر دارویی ضمن آن كه هزینه چندانی را بر بیمار تحمیل نمی كنند، در پایین آوردن فشار خون و ممانعت از بروز و پیشرفت آن مؤثرند.
چهار درمان اولیه و بسیار مهم غیر دارویی كه در منابع جدید علمی برای كنترل فشار خون مورد توجه قرار می گیرند ، عبارتند از:
1. كاهش اضطراب و استرس
2. كاهش یا عدم مصرف الكل
3. كم كردن وزن
4. انجام ورزش های سبك به طور منظم در شبانه روز
اما با توجه به نقش بسیار مهمی كه نمازهای واجب یومیه، در ایمن كردن انسان در مقابل استرس ها و مشكلات گوناگون زندگی ایفا می كنند( از جمله تأثیر نماز بر اضطراب كه در قسمت های بعدی مورد توجه قرار خواهد گرفت ) و نیز با توجه به الزامی كه نماز به شخص نمازگزار مبنی بر عدم مصرف مشروبات الكلی می دهد، می توان این امر را قدم مؤثری در پیشگیری و كنترل فشار خون تلقی كرد.
از طرفی نماز با حركات موزون و قیام و قعود و ركوع و سجود منظمی توأم است كه قابل مقایسه با یك نرمش سبك روزانه مشابه آنچه كه در درمان های غیر دارویی فشار خون توصیه می شود، می باشد. همچنین اگر به یاد آوریم كه مسلمان نمازگزار، رو به قبله مكتبی نماز می خواند كه خدای آن مكتب از پُرخوری و شکم پارگی بیزار است و مثلاً "عالمان فربه و چاق را دشمن می انگارد " متوجه خواهیم شد كه هر چهار درمان غیر دارویی مذكور، برای كنترل و پیشگیری افزایش فشار خون، در ورای احكام نورانی نماز نهفته است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رهبر تروریست‌های سوری: پیامبر ما ابوسفیان است نه [حضرت] محمد!


روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سخن یزید، در انکار رسالت پیامبر اسلام اکنون از زبان "زهران علوش" رهبر تروریست‌های "الجبهه اسلامیه" جاری شد. براساس فیلمی که بر روی شبکه‌های اجتماعی اینترنتی دیده شده، زهران علوش که از جمله پیروان تفکرات القاعده است و یا هم پیمانانش تحت شعار نبی محمد (صلی‌الله علیه و آله) می‌جنگد در صحبتی توهین‌آمیز می‌گوید: پیامبر ما ابوسفیان است نه [حضرت] محمد [صلی الله علیه و آله]؛ یزید هم گفته بود "لاخبرجاء ولاوحی نزل".

علوش رهبر تروریست‌هایی متشکل از چهل گروه تروریستی را تشکیل می‌دهد که با پشتیبانی سعودی در چند ماه پیش اعلام موجودیت و استقلال نمود، آمریکا این گروه را یک گروه معتدل توصیف کرده و تلاش داشت آن را در کنفرانس ژنو 2 بگنجاند، اما با انتشار این ویدئو بر همگان ثابت شده که این گروه نیز یک گروه افراطی است و با القاعده هیچ تفاوتی ندارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 375
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


قوانین عجیب کشورها


٭ استفاده از اینترنت ممنوع است مگر اینکه از تمام وزارت های کشور مجوز بگیری
کره شمالی

٭ اگر تا 27سالگی جایی استخدام نشدی،مستقیم به ارتش ملحق میشوی
کره شمالی

٭ اگر کلمه ی اسلام را سر زبان بیاوری اعدام میشوی
بورما

٭ اگر روز یکشنبه کار کنی مورد بازجویی قرار میگیری، مگر اینکه پلیس باشی
ایتالیا

٭ اگه آلمانی باشید و ماشین ساخت آلمان بخرید،فقط نصف قیمت ماشین را پرداخت می کنید، نصف دیگر آن را دولت پرداخت میکند
آلمان


٭ غیر از روز جمعه دو روز دیگر هم بدون عذر موجه می توانی سر کلاس حضور پیدا نکنی
نیجریه

٭ ممنوع است کسی را از خواب بیدار کنی، چون خواب مقدس است
کره جنوبی

- آخرین نفری که بلند میشه سفره رو جمع میکنه
ایران

تعداد بازدید از این مطلب: 304
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


امام خامنه ای حفظه الله از نگاه دنیا


پوتين (رئيس جمهور روسيه) : من مسيح را نديدام ، اما تعاريف او را در انجيل شنيده و خوانده ام ، من مسيح را در رهبري ايران ديده ام .

دکوئيار (دبير کل اسبق سازمان ملل) : من مدرک دکتراي علوم سياسي دارم و سي سال کار سياسي کرده ام ، چند سال است دبير کل سازمان ملل هستم ، تا کنون شخصيتي به سياست مداري و هوشمندي او نديده ام .

کوفي عنان : شخصيت معنوي آقاي خامنه اي چنان مرا گرفت که از خود پرسيدم چرا شخصيتي مثل من دبير کل سازمان ملل باشد ، با ديدنش همه را فراموش کردم .

کاندوليزا رايس ( وزیرسابق امور خارجه آمریکا ومشاور ارشد جرج بوش ) : رهبر ايران مي‌تواند نقشه‌هايي را که بهترين ذهن‌ها ، با صرف بيش‌ترين بودجه‌ها ، در زماني بسيار طولاني کشيده و مجرياني ماهر اجراي آن را به عهده گرفته‌اند ، با يک سخنراني يک‌ ساعته خنثي کند .

 سيّد حسن نصر الله (دبیر کل حزب الله لبنان) : ما با شخصيتي عظيم و استثنايي رو به‌ رو هستيم كه بسياري در ميان امت ، چيزي درباره او نمي‌دانند و كمتر كسي با اين شخصيت آگاه هستند ما مي دانيم كه اين رهبر در ميان امت و حتي در ايران چقدر مظلوم است حتي در بارزترين و روشن‌ترين بعد در شخصيت ايشان يعني بعد رهبري و سياسي ايشان مظلوم است . شما در برابر شخصيتي قرار داري كه دشمنان ، او را محاصره كرده اند و دوستان نيز حق او را آن‌گونه كه بايد ادا نمي‌كنند .

سيد حسن نصرالله در مورد بوسيدن دست رهبري گفت: من با بوسيدن دست حضرت آيت الله خامنه اي خواستم به همه بگويم شما كه مرا مرد سال جهان عرب مي دانيد اين را نيز بدانيد كه رهبر من حضرت آيت الله خامنه اي است و من افتخار مي كنم كه شاگرد ايشان هستم .

روزی آقاي خامنه اي از سفر آمده بودند و به خدمت امام خميني رسيدند. همين كه امام ، آقاي خامنه اي را ديدند گفتند: وقتي شنيدم هواپيماي شما در فرودگاه نشست ، خيالم راحت شد. سپس فرمودند: هرموقع كه شما به سفر مي روي من مضطرب هستم تا برگردي ، خيلي سفر نرو !!

امام خمينی (ره) : \" الحق ايشان (آقاي خامنه اي) شايستگي رهبري را دارند"/ _____________________

عده اي به " آيت الله بهجت " گفتند: آقاي خامنه اي جوان است براي رهبر شدن ! آيت الله بهجت در جواب آن عده فرمود: همان يك باركه گفتند حضرت علي عليه السلام جوان است و ايشان را از خلافت منع كردند ، براي هفت پشتمان كافي است .
____________________

مرحوم محمد تقي بهلول نقل كرده است من در طول مدت عمرم ، امرا و صاحب منصبان زيادي را ديده ام اما كسي را به لحاظ بي رغبتي به مقام و منصب دنيايي ، همپاي \" آقا "/ نديده ام . وقتي در زندگي روزمره او را از نزديك مي بينم حس مي كنم كه ذره اي ميل به دنيا طلبي در او وجود ندارد .
_____________________

علامه عظيم الشان حضرت آيت الله حسن زاده آملي ، جلوي حضرت آقا دو زانو نشسته و ايشان را مولا خطاب مي كنند ، حضرت آقا ناراحت شده و به علامه مي فرمايند: \" اينكار را نكنيد "/ . علامه حسن زاده مي فرمايند: \"اگر يك مكروه از شما سراغ داشتم اين كار را نمي كردم"/ .
_______________________

روزي بعد از ملاقات آيت الله خامنه اي با " آيت الله بهاءالديني " ، از ايشان مي پرسند كه آيا ديروز مقام معظم رهبري به اينجا آمده بودند؟ ايشان در جواب مي فرمايند: بله چند دقيقه خورشيد در اينجا تابيد ورفت ، او چون خورشيد داراي خير وبركات است .

سلامتی حضرت اقاصلوات

تعداد بازدید از این مطلب: 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تفرقه شعیه وسنی
امام خامنه ای حفظه الله : آن کسى که نداى تفرقه‌ى بین شیعه و سنى را سر میدهد و به بهانه‌ى مذهب، میخواهد وحدت ملى را به هم بزند، چه شیعه باشد و چه سنى، مزدور دشمن است؛ چه بداند، چه نداند.
گاهى بعضیها مزدور دشمنند و خودشان نمیدانند.
افرادی را هم از بین شیعیان میشناسیم که فقط مسئله ‏شان مسئله ‏ی نادانی نیست، بلکه مأموریت دارند برای اینکه ایجاد اختلاف کنند به مقدسات اهل سنت اهانت میکند،
عرض میکنم: رفتار هر دو گروه حرام شرعی است و خلاف قانونی است.
تعداد بازدید از این مطلب: 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


امام و فلسطین

و امروز به همان گونه که فعالیت های وسیعی در سراسر جهان برای به سازش کشیدن ما با کفر و شرک در جریان است، برای خاموش کردن شعله های خشم ملت مسلمان فلسطین نیز به همان شکل ادامه دارد .

و این تنها یک نمونه از پیشرفت انقلاب است و حال آنکه معتقدین به اصول انقلاب اسلامی ما در سراسر جهان رو به فزونی نهاده است .

و ما اینها را از سرمایه های بالقوه ی انقلاب خود تلقی می‌کنیم .

و هم آنهایی که با مرکب خون، طومار حمایت از ما را امضا می کنند و با سر و جان دعوت انقلاب را لبیک می گویند و به یاری خداوند کنترل جهان را به دست خواهند گرفت .

امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار و جنگ پا برهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است.

و من دست و بازوی همه ی عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند می‌بوسم؛

و سلام و درود خالصانه ی خود را به همه‌ی غنچه های آزادی و کمال نثار می‌کنم .

و به ملت عزیز و دلاور ایران هم عرض می‌کنم؛ خداوند آثار و برکات معنویت شما را به جهان صادر نموده است.

قلب‌ها و چشمان پر فروغ شما کانون حمایت از محرومان شده است و شراره ی کینه ی انقلابی‌تان جهان خواران چپ و راست را به وحشت انداخته است.

امام روح الله

( صحیفه امام/ جلد21/ صفحه 86 )

این پیام حضرت امام در سال 1367 به مناسبت سالگرد حج خونین صادر شده اما اگه بگن همین امروز این فرمایشات رو حضرت امام نسبت به جایگاه ما در جهان و رابطه ما با مبارزین فلسطین و عدالت خواهان عالم و نسبت ما با مستکبران بلوک شرق و غرب ایراد فرمودن تعجب نمی‌کنم.

تعداد بازدید از این مطلب: 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جبهه پیروان خط امام و رهبری
جبهه پیروان خط امام و رهبری
دبیرکل محمدرضا باهنر (از آذر ۱۳۹۳)
سخنگو سید کمال‌الدین سجادی
مرام اصولگرا
دین شیعه دوازده‌امامی
کشور Flag of Iran.svg ایران

جبهه پیروان خط امام (ره) ورهبری ائتلافی از ۱۷ گروه سیاسی محافظه‌کار در ایران معروف به اصول‌گرا است. حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل این جبهه بود که پس از درگذشت وی محمد رضا باهنر، نایب رییس جبهه پیروان، تا زمان برگزاری انتخابات در شورای مرکزی، ریاست جلسات را بر عهده خواهد داشت.[۱] همچنین سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی این تشکل سیاسی است.

اعضا

  1. حزب مؤتلفه اسلامی
  2. جامعه اسلامی مهندسین
  3. جامعه اسلامی دانشجویان
  4. جامعهٔ اسلامی دانشگاهیان
  5. جامعهٔ اسلامی پزشکان
  6. جامعهٔ اسلامی کارمندان
  7. جامعهٔ اسلامی کارگران
  8. جامعهٔ اسلامی فرهنگیان
  9. جامعه اسلامی ورزشکاران
  10. جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس
  11. جامعه زینب
  12. جامعهٔ پیروان زینب
  13. اتحادیه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازاریان
  14. کانون اسلامی فارغ‌التحصیلان شبه قاره هند
  15. تشکل فاطمیون
  16. جمعیت اسلامی فرهنگیان
  17. جامعهٔ اسلامی جوانان
تعداد بازدید از این مطلب: 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دعای فرج
انقلاب اسلامی