ساعت فلش مذهبی
وبلاگ حامیان رهبر
آیه قرآن

استخاره آنلاین با قرآن کریم


چه مطالبی به وبلاگ جذابیت میبخشد؟

جنگ دفاع مقدس
وصیت شهدا

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فدای سید علی و آدرس doparnazari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر دانایی







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 238
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 12180
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


جاوا اسكریپت




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آمار مطالب

کل مطالب : 115
کل نظرات : 39

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 10
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 238
بازدید ماه : 306
بازدید سال : 783
بازدید کلی : 12180
??????

ابن سینا
من در میان موجودات از گاو خیلی می‌ترسم.
زیرا عقل ندارد و شاخ هم دارد!

***
جورج برنارد شاو
مدتها پیش آموختم که نباید با خوک کشتی گرفت،
خیلی کثیف می‌‌شوی و مهم‌تر آنکه خوک از این کار لذت می‌برد.

***
انیشتین
دنیا جای خطرناکی برای زندگی است.
نه به خاطر مردمان شرور،
بلکه به خاطرکسانی که شرارتها را می بینند و کاری درمورد آن انجام نمی دهند.

***
نلسون ماندلا
بگذار عشق خاصیت تو باشد
نه رابطه خاص تو با کسی......

آلبرت انیشتین
مرد به این امید با زن ازدواج میکند که زن هیچگاه تغییر نکند ،
زن به این امید با مرد ازدواج میکند که روزی مرد تغییر کند
و همواره هر دو ناامید میشوند.

تعداد بازدید از این مطلب: 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نامه رهبر خطاب به جوانان اروپا و امریکای شمالی

به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی

حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.

سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد. از دو دهه پیش به این سو ــ یعنی تقریباً پس از فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی ــ تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود. تحریک احساس رعب و نفرت و بهره‌گیری از آن، متأسّفانه سابقه‌ای طولانی در تاریخ سیاسی غرب دارد. من در اینجا نمیخواهم به «هراس‌های» گوناگونی که تاکنون به ملّتهای غربی القاء شده است، بپردازم. شما خود با مروری کوتاه بر مطالعات انتقادی اخیر پیرامون تاریخ، می‌بینید که در تاریخنگاری‌های جدید، رفتارهای غیر صادقانه و مزوّرانه‌ی دولتهای غربی با دیگر ملّتها و فرهنگهای جهان نکوهش شده است. تاریخ اروپا و امریکا از برده‌داری شرمسار است، از دوره‌ی استعمار سرافکنده است، از ستم بر رنگین‌پوستان و غیر مسیحیان خجل است؛ محقّقین و مورّخین شما از خونریزی‌هایی که به نام مذهب بین کاتولیک و پروتستان و یا به اسم ملیّت و قومیّت در جنگهای اوّل و دوّم جهانی صورت گرفته، عمیقاً ابراز سرافکندگی میکنند.

این به‌خودی‌خود جای تحسین دارد و هدف من نیز از بازگوکردن بخشی از این فهرست بلند، سرزنش تاریخ نیست، بلکه از شما میخواهم از روشنفکران خود بپرسید چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ چرا بازنگری در وجدان جمعی، باید معطوف به گذشته‌های دور باشد نه مسائل روز؟ چرا در موضوع مهمّی همچون شیوه‌ی برخورد با فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، از شکل‌گیری آگاهی عمومی جلوگیری میشود؟

شما بخوبی میدانید که تحقیر و ایجاد نفرت و ترس موهوم از «دیگری»، زمینه‌ی مشترک تمام آن سودجویی‌های ستمگرانه بوده است. اکنون من میخواهم از خود بپرسید که چرا سیاست قدیمی هراس‌افکنی و نفرت‌پراکنی، این‌بار با شدّتی بی‌سابقه، اسلام و مسلمانان را هدف گرفته است؟ چرا ساختار قدرت در جهان امروز مایل است تفکر اسلامی در حاشیه و انفعال قرار گیرد؟ مگر چه معانی و ارزشهایی در اسلام، مزاحم برنامه‌ی قدرتهای بزرگ است و چه منافعی در سایه‌ی تصویرسازی غلط از اسلام، تأمین میگردد؟ پس خواسته‌ی اوّل من این است که درباره‌ی انگیزه‌های این سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام پرسش و کاوش کنید.

خواسته‌ی دوم من این است که در واکنش به سیل پیشداوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید. منطق سلیم اقتضاء میکند که لااقل بدانید آنچه شما را از آن میگریزانند و میترسانند، چیست و چه ماهیّتی دارد. من اصرار نمیکنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه میگویم اجازه ندهید این واقعیّت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود. اجازه ندهید ریاکارانه، تروریست‌های تحت استخدام خود را به عنوان نمایندگان اسلام به شما معرفی کنند. اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید. با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) آشنا شوید. من در اینجا مایلم بپرسم آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟ آیا تعالیم پیامبر اسلام (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) و آموزه‌های انسانی و اخلاقی او را مطالعه کرده‌اید؟ آیا تاکنون به جز رسانه‌ها، پیام اسلام را از منبع دیگری دریافت کرده‌اید؟ آیا هرگز از خود پرسیده‌اید که همین اسلام، چگونه و بر مبنای چه ارزشهایی طیّ قرون متمادی، بزرگترین تمدّن علمی و فکری جهان را پرورش داد و برترین دانشمندان و متفکّران را تربیت کرد؟

من از شما میخواهم اجازه ندهید با چهره‌پردازی‌های موهن و سخیف، بین شما و واقعیّت، سدّ عاطفی و احساسی ایجاد کنند و امکان داوری بیطرفانه را از شما سلب کنند. امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را شکسته است، اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی و ذهنی محصور کنند. اگر چه هیچکس به‌صورت فردی نمیتواند شکافهای ایجاد شده را پر کند، امّا هر یک از شما میتواند به قصد روشنگریِ خود و محیط پیرامونش، پلی از اندیشه و انصاف بر روی آن شکافها بسازد. این چالش از پیش طراحی شده بین اسلام و شما جوانان، اگر چه ناگوار است امّا میتواند پرسش‌های جدیدی را در ذهن کنجکاو و جستجوگر شما ایجاد کند. تلاش در جهت یافتن پاسخ این پرسش‌ها، فرصت مغتنمی را برای کشف حقیقت‌های نو پیش روی شما قرار میدهد. بنابراین، این فرصت را برای فهم صحیح و درک بدون پیشداوری از اسلام از دست ندهید تا شاید به یمن مسئولیّت‌پذیری شما در قبال حقیقت، آیندگان این برهه از تاریخ تعامل غرب با اسلام را با آزردگی کمتر و وجدانی آسوده‌تر به نگارش درآورند.

تعداد بازدید از این مطلب: 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رهبر و سید و سرور
می پرسن چرا انقد از ایشون دم میزنید
در جواب عقلا باید گفت:
بروید اولیای خدا را بشناسید ، علمای واصل را ببینید
سپس ادب حضور علامه حسن زاده را نسبت به ایشان ببینید
نظر مثبت آیه الله بهاءالدینی را نسبت به ایشان ببینید
دعهای خیر و نگرانی های العبد بهجت را نسبت به ایشان ببینید
آن وقت شاید کمی بفهمید
ایشان از انظار شما
رهبر و سید و سرور است در انظار بززگان و اولیاء خدا
آن وقت ما نباید جانمان را و دار و ندارمان را فدای پرچم رسان مهدی زهرا کنیم؟
وای به غفلتتان و جهلتان و آن عقل گمراه و کوتاهتان

13930101_1625990.jpg
 
تعداد بازدید از این مطلب: 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با تلویزیون به جنگ ایران بروید؟؟!!!!!!



sdcoo3pqladrypf5uz4.jpg


«خبرگزاری یونایتدپرس» در 12 سپتامبر 2002 م. (21 شهریور 1381 ش.) خبری را با این عنوان برای جهانیان مخابره کرد:

نتانیاهو: آمریکا باید با تلویزیون به ایران حمله کند.نخست‌وزیر اسرائیل از آمریکا خواست تا تغییر رژیم را در دو کشور عراق و ایران پی بگیرد. این کار را در عراق با حمله نظامی و در ایران با پخش برنامه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای با محتوای هرزه انجام دهد. وی گفت: جریان فرهنگ عامیانه غربی به داخل ایران می‌تواند منجر به براندازی جمهوری اسلامی شود.

بنیامین نتانیاهو با اشاره به وجود هزاران دیش ماهواره در ایران، به «کمیته اصلاح دولتی» گفت: آمریکا می‌تواند با پخش سریال‌های شبکه فاکس که افراد زیباروی جوان را در وضعیّت‌های متنوّعی از برهنگی نشان می‌دهد که زندگی‌های فریبنده و مادّی‌گرایانه دارند و رابطه‌های بی‌قید جنسی برقرار می‌کنند، یک انقلاب را علیه حکومت این کشور برانگیزد.

 بنابراین همه باید بدانیم که جنگ همچنان باقی است و امروز جنگ فرهنگی در حال اجراست.پس بیایید همچون جوانان باایمان ایران عزیزمان که در طول هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند یک وجب از خاک سرزمین عزیزمان بدست دشمن بیفتد،ما هم با عزمی جدی و ایمانی راسخ نگذاریم فرهنگ و هویت و ایمانمان بدست دشمنانمان خدشه دار شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دنیای مومنین
تعداد بازدید از این مطلب: 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بیانات حضرت آقا در مورد فر هنگ آزادی و تهاجم فرهنگی
مسئولان فرهنگی باید مراقب رخنه فرهنگی باشن. رخنه های فرهنگی بسیار خطرناک هست ، باید حساس باشند. ممکنه سوال مطرح بشه بگن شما که میگید حساس باشن مسئولین کشور ، چقدر حساس باشن؟ آیا این با آزادی که از شعار های انقلاب و جز پایه های جمهوری اسلامی است ، منافاتی ندارد ؟    نه خیر ؛ با آزادی هیچ منافاتی نداره. آزادی غیر از ولنگاری است. غیر از رهاسازی همه ضابطه هاست. آزادی خودش دارای ضابطه است. بدون ضابطه آزادی معنی ندارد...    اگر چنانچه کسانی هستند در کشور که برای تیشه زدن به ریشه ی ایمان جوانان، تلاش می کنند، نمی شود این را تماشا کرد به عنوان اینکه این آزادی است. همچنان که اگر هروئین و بقیّه ی موادّ مسموم کننده ی بدن و بدبخت کننده ی خانواده ها را کسی بخواهد بین این و آن توزیع کند، نمی شود بی تفاوت نشست. 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دلم
تعداد بازدید از این مطلب: 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


توجه
تعداد بازدید از این مطلب: 330
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


(دلشکسته )iman

ﯾﻪ ﻣﻮﺿﻮﻋﯽ ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺘﯿﻪ ﺫﻫﻨﻢ ﺭﻭ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﮐﺮﺩﻩ

ﺗﻮ ﮊﺍﭘﻦ ﻗﻮﺭﺑﺎﻏﻪ ﻭ ﻫﺸﺖ ﭘﺎ ﻭ ﺑﻌﻀﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺁﺑﺰﯼ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﺗﻮ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻧﻬﺎ ﭘﻮﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ،

 ﺗﻮ ﭼﯿﻦ ﺳﮓ ﻭ ﮔﺮﺑﻪ ﻭ ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻫﺮ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﯼ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ

ﻣﺎﻫﯽ ﺭﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻥ ﺗو ﺭﻭﻏﻦ ﺳﺮﺥ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﻥ

2000 ﻧﻔﺮ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﺸﻦ ﺗﻮ ﯾﮏ ﺳﺎﻟﻦ ﺩﺭ ﻋﯿﻦ ﺑﯽ ﺣﯿﺎﯾﯽ 2 ﺑﻪ 2 ...

ﺗﻮ ﺟﻨﻮﺏ ﺷﺮﻕ ﺁﺳﯿﺎ ﺗﻮ ﺑﻌﻀﯽ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ ﻭ ﮐﻠﯽ ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﻥ.

ﺗﻮ ﻫﻨﺪ ﮔﺎﻭ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻥ ﭼﻮﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﻣﻘﺪﺳﻪ ﺑﻠﮑﻪ ﭘﻬﻦ ﮔﺎﻭ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ 

ﮐﺮﻩ ﺍﯼ ﻫﺎ ﻣﯿﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺑﺒﯿﻦ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻪ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ ﺟﻠﻮ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑﮕﻦ ﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﻢ ﻭ ﻣﺎ ﻫﻢ ﻣﯿﺎﯾﻢ ﻫﯽ ﺗﻮ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺷﯿﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﺍﻣﺎ ﺗﻮ ﮐﺸﻮﺭ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﺎﺯﻥ ﻭ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﻓﯿﻠﻢ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﻦ ﺑﻄﺮﯼ ﻭ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﺳﻤﺖ ﺗﯿﻢ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﭘﺮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭ ﺗﻮ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺷﯿﺮ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ

ﺗﻮ ﺑﺮﺯﯾﻞ ﺳﺮ ﺩﺍﻭﺭ ﺭﻭ ﻭﺳﻂ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﺒﺮﻥ.

ﺗﻮ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﯾﺎﺭﻭ ﺍﺳﻠﺤﻪ ﺑﺮ ﻣﯿﺪﺍﺭﻩ 20 ﺗﺎ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺭﻭ ﻣﯿﮑﺸﻪ.

ﺗﻮ ﺍﺭﻭﭘﺎ 2 ﺗﺎ ﻣﺮﺩ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺳﻤﯽ ﺑﺎﻫﻢ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﺗﻮ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ﺯﻧﻬﺎ ﺣﺘﯽ ﺣﻖ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻥ! ﻭ 1000 ﺑﯽ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻭ ﮐﺎﺭ ﻋﺠﯿﺐ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺩﯾﮕﻪ

 ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﮐﻞ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﺎﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻬﺎ ﺑﯽ ﻓﺮﻫﻨﮕﻦ، ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﻫﻢ ﺗﯿﺮﯾﭗ ﺭﻭﺷﻦ ﻓﮑﺮﯼ ﺑﺮ ﻣﯿﺪﺍﺭﯾﻢ ﻣﯿﮕﯿﻢ ﻣﺎ ﺑﯽ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﻢ

ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺍﮔﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺍﻭﺭ ﺭﻭ ﻣﯿﮑﺸﺘﻦ ﻫﻢ ﻣﺎﺭﻭ ﺍﺯ ﺟﺎﻡ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﻫﻢ ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﻤﻮﻥ ﺗﻌﻠﯿﻖ ﻣﯿﺸﺪ !!

 ﺍﮔﻪ ﻣﺎﻫﯽ ﺭﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﺗﻮ ﺭﻭﻏﻦ ﺳﺮﺥ ﻣﯿﮑﺮﺩﯾﻢ ﺗﺤﺮﯾﻢ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ !!!! 

ﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﻢ ﺑﺨﺪﺍ، ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﻧﮕﺮﻡ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ، ﻣﺸﮑﻞ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ منش و راه و رسممون به شکلیه که متجاوز ستیزه...

مشکل ما این که به کمک اعتقاداتمون هیچ وقت نذاشتیم زیر بار استعمار

(مثل خیلی کشورای همسایه ) بریم

مشکل ما این که با شور حسینی که داشتیم ، ۸سال با چنگ و دندون نذاشتیم

وجبی از خاک کشورمون رو ببرن

مشکل ما این که همیشه از هخامنش تا حالا ، حیا و غیرت نماد بانو ها و پهلوانان ایرانی بوده و هست

مشکل ما این که با اعتقاد به گذشته سرخ ( عاشورا ) و آینده سبز (قیام قائم آل محمد(ص)) هیچ وقت نمیذاریم سیاست سکولار بر ما غالب بشه

آره... مشکل اونا اینه که نمیتون استقلال مارو ببینن...

در حالی که تونستن هر ملت و کشوری با هر مذهب و آیىنی رو به استعمار خودشون در بیارن

از استقلال طلبی شیعه ها میترسن

از هر ملتی که بخواد رو پای خودش وایسه و آقایی کنه میترسن

نشر برای بیداری...

تعداد بازدید از این مطلب: 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


امام علی(علیه السلام) از زبان دشمن؟!

علي عليه السلام از نگاه معاويه
قيس بن ابي حازم: «مردي نزد معاويه آمد، و مسئله اي پرسيد، معاويه گفت: «برو از علي بن ابي طالب بپرس، زيرا او اعلم و داناتر است». مرد گفت: من از تو پاسخ مي خواهم. معاويه گفت: «واي بر تو، خوش نداري پاسخ مردي را بشنوي که رسول خدا صلي الله عليه و اله طعام دانش را از زبان خود در کام جان او ريخت است و رسول خدا صلي الله عليه و اله به او گفت: تو نسبت به من، در مقام هارون نسبت به موسي مي باشي.»(1)

بي مانندي علي عليه السلام در ساده زيستي
احنف بن قيس: «روزي احنف بن قيس در ماه مبارک رمضان بر سفره معاويه به افطار نشسته بود. انواع زياد و فراوان غذا او را متحير کرد؛ اشکش جاري شد. معاويه علت را پرسيد؛ گفت: به ياد افطاري افتادم که در خانه ي علي عليه السلام دعوت بودم که چه ساده بود. معاويه گفت: از علي مگوي که او را مثل و مانند نيست.»(2)

خبر شهادت علي عليه السلام و عکس العمل معاويه
معاويه سئوالاتي که جواب آن ها را نمي دانست، از علي عليه السلام استفتا مي کرد، وقتي خبرشهادت اميرالمؤمنين به معاويه رسيد گفت: «فقه و علم با مردن علي بن ابي طالب رخت بربست.»(3)

ستايش علي عليه السلام از زبان معاويه
روزي محصن ضبي بر معاويه وارد شد، معاويه از او پرسيد از کجا مي آيي؟ او گفت: از نزد بخيل ترين مردم، علي بن ابي طالب! در اين حال معاويه بانگ برآورد وگفت: «واي بر تو، چگونه علي را ابخل الناس مي گويي در حالي که علي عليه السلام اگر يک خانه پر از طلا و يک خانه پر از نقره داشت، طلاها را بيشتر از نقره ها به بينوايان مي داد، و به طلا و نقره مي گفت: اي طلاي زرد و اي نقره ي سفيد! غير علي را فريب دهيد، آيا متعرض من مي شوي يا مرا تشويق مي کني و مي فريبي؟ هرگز، هرگز فريب تو را نمي خورم، به تحقيق که تو را سه طلاقه کردم که ديگر رجوعي در اين نيست.»(4)

اعترافات معاويه به فضايل علي عليه السلام
معاويه در نامه اي به علي عليه السلام نوشت: «به جانم سوگند که من منکر فضايل اسلام و خويشاوندي تو با رسول خدا صلي الله عليه و اله نيستم.»(5)
معاويه به ابوهريره گفت: «گمان نمي کنم که من براي زمامداري، از علي عليه السلام، سزاوارتر باشم.»(6)
امام احمد بن حنبل و ديگران از قيس بن ابي حازم نقل کرده اند که گفت: مردي به نزد معاويه رفت و از مسئله اي سئوال نمود. معاويه گفت: «از علي عليه السلام سئوال کن که او از من داناتر و آگاه تر است.آن مرد گفت: اي امير به نظر من جواب تو از اين مسئله خوشايندتر از جواب علي عليه السلام باشد. معاويه گفت: چه بد حرفي زدي و به انگيزه ي کار ناشايسته اي بدين جا آمدي! تو از مردي کراهت مي ورزي که رسول خدا صلي الله عليه و اله ـ همانند مرغي که جوجه اش را غذا مي دهد ـ وي را از علم ودانش فراوان سير و سيراب مي نمود...».

تعداد بازدید از این مطلب: 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بیکاران پر غصه یا شاغلان بی غصه؟

کسانی که مسئولیت بزرگی در کشور بر گردن دارند، مثل یک مسئول بزرگ رفتار می کنند و سخن می گویند، چیزی که الان برای مردم ایران ضرر دارد، شنیدن حرف های الکی خوش، به کام عده ای خاص است، شنیدن حرف های بی منطق است، دیدن خلاف گفتار و کردار بعضی هاست، از شاخه ای به شاخه ای دیگر پریدن است، اینهاست که برای مردم ایران ضرر دارد، کسانی که به قدرتی می رسند، نباید هرگز فکر کنند همیشه و در همه جا و در همه حال حتی قبل از تولد هم حق با آنها بوده و در آینده هم حق با آنها خواهد بود، در جایی اگر اشتباهی علنی هم بکنند در عذر خواهی از مردم برای خود حقانیت قائلند.

امام خامنه ای

تعداد بازدید از این مطلب: 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نماز
تعداد بازدید از این مطلب: 324
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


امام علی(ع)
تعداد بازدید از این مطلب: 321
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


ما عاشقیم
تعداد بازدید از این مطلب: 317
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


درود بر پسرایی که ...

بسم الله الرحمن الرحیم

همیشه وقتی از حجاب وحیا حرف میزنیم از خانم ها میگیم ...از چادری ها میگیم....

اما امروزمیخوام بگم...


سلامتی هر پسری که ریش داره

وبهش میگن پاچه بزی خم به ابرو نمیاره...


سلامتی اونیکه پاتوقش مزار شهداس

نه باشگاه کامبیز بدنساز...


سلامتی کسی که جای پرورش اندام وتزریق بازو

پرورش ایمان میکنه وخودسازی...


سلامتی پسری که سرش و خم میکنه

تا سنگ فرش خیابونا ،نه رودر روی ناموس مردم....

تعداد بازدید از این مطلب: 294
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


امام حاضر(ره)
تعداد بازدید از این مطلب: 298
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نماز شب
تعداد بازدید از این مطلب: 308
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


و
تعداد بازدید از این مطلب: 327
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


واجب است
تعداد بازدید از این مطلب: 320
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


000
تعداد بازدید از این مطلب: 335
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


دهه 70
تعداد بازدید از این مطلب: 256
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


علی اصغر
تعداد بازدید از این مطلب: 168
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نابخشودنی88
تعداد بازدید از این مطلب: 175
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


من انقلابیم
تعداد بازدید از این مطلب: 202
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


عکس از اصغر فرهادی در لس آنجلس تا شان علی استون در اصفهان
تعداد بازدید از این مطلب: 327
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


اسراییل
تعداد بازدید از این مطلب: 202
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


پوستر تبلیغاتی آیت الله خامنه ای در زمان ریاست جمهوری

توجه این پوستر زمانی بوده است که دستگاه چاپ و دوربین عکاسی برای گرفتن عکس های با کیفیت موجود بوده است .

بیت المال نباید فدای تبلیغات شخصی شود

تعداد بازدید از این مطلب: 247
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


خون دل خوردن برا آقا
تعداد بازدید از این مطلب: 212
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


شیعه و سنی برادر نیستند

سنی و شیعه با هم برادر نیستند ! چرا ؟
درسته اشتراکات زیادی داریم ولی شما که داعیه دوستی با امام زمان را دارید چطور ادعای برادری با قاتلین مادر ائمه (ع) قاتلین مادر امام زمان (عج) و قاتلین مادر سادات را میکنید ؟ یک جای کار میلنگه عزیزم .
لعنت خدا بر کسیکه پهلوی شکسته فاطمه زهرا را انکار کند !
لعنت خدا بر کسی که قتل محسن بن علی را انکار کند !
انتقام ! آری امام زمان خواهد آمد و انتقام از عاملین و منکرین آن ظلم بزرگ خواهد ستاند.

تمام حرف شما برای برادر نبودن و نداشتن وحدت بین مسلمانان بحث بسیار مهم قاتلین حضرت زهرا سلام الله علیها است چه کسی گفته که علمای برادران اهل سنت و کتابهای تاریخی اهل سنت این مسئله را تکذیب کرده اند و چه کسی گفته است که آنان ظهور را رد کرده اند مباحث را با هم خلط نکنیم اگر کسی اهل تسنن باشد حتما تایید نمیکند رفتارهای برخی افراد در صدر اسلام را اشتباه نکنید و یادمان نرود خیلی ها افکار علمای خودشان را پذیرفته اند و ممکن است در مواردی حقیقت به آنها نرسیده باشد

همانطور که قبلا بارها عرض شده است این نوع اختلافات بسیار مهم باید در محافل علمی باید حل شود و در فضایی کاملا آرام این اتفاق بیفتد این اختلافات هر چند مهم در این فضای سیاسی حاکم بر جهان اسلام و مخصوصا منطقه ما نباید ریشه اختلافات و جنگها و کشته شدن مسلمین به دست همدیگر شود مگر جز این است که دشمنی ها به نفع دشمن است و اصلا چه وقت اختلافات و جنگها در این گونه نزاع ها نتیجه داده است عده ای ، عده ای دیگر را بکشند بدون اینکه از هم شنیده باشند و گفتگویی کنند و بدون اینکه حقیقت یکدیگر را بدانند باور کنید احتلافات بسیار کم است و اگر در فضای علمی و دینی گفتگو صورت پذیرد معلوم میشود که فتنه گران اندکند

ما ادعای برادری با اهل تسنن میکنیم ایشان قاتلین نیستند به واسطه قبول آن افراد و قتل دختر  رسول خدا زیرا اینگونه نیست که ما نسبت به آنان فکر میکنیم هم آنان نسبت به ما با انصاف باید تحقیق کنند و بخوانند و به ما مراجعه کنند و هم ما نسبت به آنان با انصاف باید تحقیق کنند و بخوانیم به آنان مراجعه کنند بله وهابیت را کسی تایید نمیکند

یقینا حضرت زهرا سلام الله علیها حقیقت شب قدر است

شرایط روز را درک کنیم فتوای آقا یادمان نرود

 

تعداد بازدید از این مطلب: 219
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


شیعه و سنی در کدام خدا و پیامبر مشترک هستند؟

میشود بگویید که شیعه و سنی در کدام خدا و پیامبر مشترک هستند؟ خدای جسمانی که با امامان اهل سنت کشتی می گیرد یا خدای مجرد و روحانی شیعه؟ کدام پیامبر؟ پیامبری که معصوم نیست و خطا و اشتباه می کند یا پیامبر معصوم و عاری از هر گونه خطا و اشتباه؟
نه اینکه جز در لفظ مشترک هستیم؟! با اهل کتاب هم ما اشتراکاتی داریم این نشد دلیل برادری!!!

آن بحث کشتی گرفتن و اینها که گفتی اشتباه متوجه شدی بله در یهود هست یک همچنین چیزی البته در یهود تحریف شده شما تسلط کافی بلکه تسلطی کمی هم بر متون اهل سنت به غیر وهابیت داشته باشی انحرافات اینگونه در آن نمیبینی عرض کردیم قبلا اختلافی هم باشد جایش مباحث علمی بین علماست و اهلش

بله شما درست فرمودید اشتراکات ما با اهل کتاب که البته خیلی کمتر است باعث شده با در ایران اسلامی بزرگ با آنها به خوبی و خوشی زندگی کنیم بدون هیچ مشکلی و آنها هم دوستان و برادران ما هستند ما به روش رسول الله با آنان مهربان و دوست هستیم و اجازه تعدی به آنان را نداریم

شما حساسیت امروز را نمیدانی دشمن در تلاش بسیاری است که جنگ مسلمان با مسلمان راه بیفتد و از هر طریقی بتواند این فتنه را راه بیاندازد دریغ نمیکند همه ما سنی و شیعه و اهل کتاب امروز یکپارچه باید در مقابل دشمن کافر و استکبار جهانی بایستیم و نگذاریم اختلافات را و شایعات را درون ما نفوذ دهند

به سخنان ولی فقیه گوش فرا دهیم رهبری که ما را یکپارچه  میکند و وحدت میخواهد از ما .

تعداد بازدید از این مطلب: 236
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دعای فرج
انقلاب اسلامی